Paprastai xenon lemputes pagal automobili parenkamos, tačiau daugelyje mašinų, norint, kad visos šviesos veiktų, reikia jas įjungti prieš važiuojant. Dažniausiai šviesos pačios įsijungia tik naujuose automobiliuose. Senesniuose automobiliuose šviesas reikia įjungti rankiniu būdu, ir jokia čia ne paslaptis, kad žmonės labai dažnai tiesiog pamiršta tą padaryti, kadangi tai visgi nėra toks jau savaime suprantamas dalykas, jeigu esi dar ką tik iškeptas arba bekepantis vairuotojas. Tačiau taip pat pasitaiko ir tokių atvejų, kad pradedantieji vairuotojai apskritai pamiršta beveik viską: ir šviesas, ir posūkius, ir bėgius persijungiant sankabą paspausti, ir kt.
Pamiršta įsijungti šviesas
Kodėl būtent numeris lieka apšviestas https://www.autosviesos.lt/led-numerio-apsvietimas ? O štai žibintai kartais ir neįjungti? Paprastai numerio apšvietimas įsijungia automatiškai, o šviesas tenka įjungti patiems. Naujiems vairuotojams vienu metu tenka sugalvoti labai daug dalykų, apdoroti begalę informacijos. Kol neatsiranda tarsi mechaninių judesių, verčiančių vienu ar kitu metu atsiminti kažką, tol būna daug sunkiau. Pamiršti įsijungti šviesas yra tipinis pradedančiųjų bruožas. Juk tiek daug naujos informacijos. Dažniausiai apie neįjungtas dieną šviesas informuoja kiti kelio dalyviai mirktelėdami arba parodydami gestais. Tiesa, naktį dažniausiai šviesos įjungiamos, nes kitaip vairuotojas nemato kelio. Tik gali būti padaryta klaida ir įjungtos ne trumposios ir ilgosios šviesos.
Pamiršta parodyti posūkio signalą
Kitas dažnas pradedančiųjų klydimo arba užsimiršimo bruožas – neparodytas posūkio signalas. Norint pasukti, reikia atlikti keletą žingsnių: sulėtinti, persimušti bėgius į mažesnius, gal net stabtelėti prie posūkio, pasukti tinkamai vairą, išlikti savo juostoje. Tad artėjant prie bėgio tenka persimušinėti bėgius. Tą padaryti pradedančiajam yra sunku, nes reikia galvoti apie tai, kad turi būti iš pradžių duota daugiau gazo, tada perjungta sankaba, tada perjungtas bėgis. O bėgių lazda dar neturi įspaudo atmintyje ir būna sunku prisiminti, iš kokio bėgio reikia persimušti į kokį. Kartais ir nepataikoma, vietoje, pvz., 2 bėgio, įmušamas 4. Tad atliekant tokius apmąstymus ir stengiantis reaguoti, vienu metu yra kartais per sunku dar ir prisiminti, kad reikia parodyti posūkį. Tad kartais sukama be jo. Arba gali būti su džiaugsmu iš anksto jis įsijungiant, tačiau taip sukuriamas klaidinantis įspėjimas, jeigu pvz., sukama į už posūkio esančią stotelę. Mat atrodys, kad vairuotojas suka į pirmiausią pasukimą – tai yra, į posūkį. Jeigu iš jo išvažinėja automobilis, jis gali išsukti, negalvodamas, kad kerta kažkieno juostą, nes pastarasis automobilis tarsi turėtų sukti. Taip gali kilti avarinė situacija.